Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /lso/templates/lso2/functions.php on line 180

Ministranci w Zakopanem

Jako ministranci mieliśmy w tym roku okazję brać udział w diecezjalnym górskim obozie dla ministrantów w Zakopanem. Wyjechaliśmy 18 sierpnia o godzinie 11.00 spod hali sportowej w Strzelcach Opolskich do Zakopanego. Naszą kwaterą był Dom Sióstr Nazaretanek. Nasza podróż trwała około 6 godzin, po przyjeździe mogliśmy zjeść pyszną obiado-kolację i potem poszliśmy na Krupówki .

Na drugi dzień poszliśmy na Sarnią Skałę, do domu wróciliśmy wieczorem. Kolejnego dnia wędrowaliśmy przez dolinę..(nie pamiętamy jaką ) . Wróciliśmy na obiad , potem mieliśmy gry i zabawy w naszym ośrodku.

Codziennie przed kolacja była msza św, którą odprawiał nasz opiekun ks. Piotr Kutynia. W opiece pomagali mu trzej klerycy z naszego seminarium dk. Dawid, kl. Piotr i kl. Michał. Zazwyczaj po Mszy Świętej był "pogodny wieczór" albo ognisko.

W czwartek udaliśmy się na wyprawę do Aquaparku w Zakopanem , gdzie mogliśmy bawić się aż 3 godziny . W piątek czekała nas długa trasa , wyszliśmy ok. godziny 8 a wróciliśmy pod wieczór. Byliśmy miedzy innymi nad Morskim Okiem , nad wodospadem Siklawa i w Dolinie 5 Stawów . Widoki były wspaniałe .

W sobotę wstaliśmy wcześniej i z samego rana wjechaliśmy na Kasprowy Wierch, stamtąd poszliśmy na Kopę Kondracką i na Giewont. Wróciliśmy na kolację i był znowu "radosny wieczór".

W niedzielę poszliśmy do kościoła i wyruszyliśmy w drogę powrotną. Do Kędzierzyna dotarliśmy ok. godziny 19.

W obozie uczestniczyli z nami ministranci z Malni, Raciborza, Opola i Paczkowa.

To był wspaniały czas spędzony z Bogiem, drugim człowiekiem i przyrodą.