Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Rzymskokatolicka Parafia Ducha Świętego i NMP Matki Kościoła

ul. Bolesława Krzywoustego 2, 47-232 Kędzierzyn-Koźle

Wyjazd Dzieci Maryi na wycieczkę do Kłodzka

Nasze Marianki wraz z Dziećmi Maryi z Koźla, w dniu 17 czerwca wybrały się na dwudniową wycieczkę do Kłodzka.W sobotę wcześnie rano zebrałyśmy się na placu kościelnym, aby wyruszyć w drogę. Po trzygodzinnej podróży dotarłyśmy na miejsce. Pierwszym punktem naszej wycieczki była wizyta u sióstr klarysek mniszek od Wieczystej Adoracji. Tam miałyśmy możliwość uczestnictwa we Mszy Św. Następnie spotkałyśmy się z siostrami zamieszkującymi ten klasztor. Była wśród nich parafianka z Koźla, która już od kilku lat należy do tego zakonu klauzurowego. Naszym kolejnym celem było położone na górze Sanktuarium Matki Bożej Śnieżnej. Po wizycie w tej pięknej kaplicy oraz chwili odpoczynku przy gorącej czekoladzie udałyśmy się na dół. Po drodze miałyśmy okazję spacerować po Ogrodzie Bajek, gdzie mogłyśmy zrobić sobie zdjęcia z Kubusiem Puchatkiem czy Pszczółką Mają. Następnie ruszyliśmy do klasztoru franciszkanów, gdzie mieliśmy spać. Po zakwaterowaniu i pysznej kolacji przyszedł czas na pogodny wieczór, na którym dominował taniec. Po tak wyczerpującym dniu udałyśmy się do łóżek.

Kolejny dzień rozpoczęłyśmy od porannej Eucharystii w kaplicy nad kościołem franciszkanów. Po śniadaniu wyruszyłyśmy w drogę. Większość z nas zmierzała do Skalnego Miasta w Czechach. Pozostałe osoby miały zwiedzać piękną miejscowość uzdrowiskową – Kudowę Zdrój. Podczas zwiedzania Skalnego Miasta miałyśmy okazję płynąć łódką, podziwiać piękne rzeźby skalne oraz zapoznać się z historią tych obiektów. Po trudnej wędrówce, zmęczone, ale pełne wrażeń, wróciłyśmy do Kłodzka. Tam pożywnym obiedzie przygotowanym przez naszych opiekunów miałyśmy chwilę czasu wolnego. Późnym popołudniem ruszyłyśmy w drogę powrotną do Kędzierzyna-Koźla. Wycieczka ta była bardzo udana. Miałyśmy okazję zobaczyć wiele interesujących miejsc, a także zapoznać się z naszymi koleżankami z Koźla.

Dziękujemy wszystkim opiekunom, dzięki którym ten wyjazd się odbył, a w szczególności księdzu Michałowi, Mireli oraz paniom Agnieszkom oraz pani Ewie.